loading...
تک ترانه - بزرگترین وبلاگ دانلود آهنگ وفیلم ایرانی
مهدی عزیزی بازدید : 6 جمعه 26 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام قرصهای خواب آور

| دانلود با دو کیفیت متفاوت + متن ترانه |

% دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام قرصهای خواب آور

 

متن ترانه قرصهای خواب آور از محسن یگانه :

چشام بستست نمیخوابم

چشام بستست ولی فکرم یه عمره که نخوابیده

مرورت می کنم هر بار بهت حس جنون میده

نفس میکشم و اشکام نشون میدن چقدر خستم

نمی دونی چرا زنده ام نمی دونم چرا هستم

نمی دونم چرا هستم

نمیخوام با یه دلشوره که افتاده توی جونم

تو رو از اتفاقی که نیفتاده بترسونم

صبوری میکنم هر بار یه حسی تو دلم میگه

دلت آروم گرفت آخر

ولی پیش یکی دیگه

از امروز هر شبم گریست با یه حس عذاب آور

شب و روزام یکی میشن با این قرصای خواب آور

♫♫♫

نگفتی خسته ای از من نگفتی که دارم میرم

فقط دیدم به جای من داری تصمیم می گیری

سپردی من رو دست کی به دیوارای این خونه

من و این قرص خوابی که واسم لالایی میخونه

هنوز هرجای این خونه واسم خاطره می سازه

نگاهم سمت چی باشه منو یاد تو نندازه

منو یاد تو نندازه

 

   اعلانات
در صورت درخواست کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه لینک دانلود برداشته خواهد شد !

پس از دانلود اهنگ مورد نظر خود , لطفا نظر خود را با ما در میان بگذارید

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 33
  • بازدید کلی : 3,507